Ο επισκέπτης αξιολογεί και βαθμολογεί την συνολική εμπειρία του κατά τη διαμονή του στο κατάλυμα όπως design, άνεση, καθαριότητα, τοποθεσία, παροχές, επικοινωνία πριν την άφιξη, φιλοξενία κατά τη διάρκεια της διαμονής επίλυση προβλημάτων κλπ. Στην πραγματικότητα η ικανοποίηση του επισκέπτη προέρχεται από τη σχέση μεταξύ α) της πραγματικής εμπειρίας διαμονής και β) τις προσδοκίες προτού την άφιξη του.
Με τη σειρά της η υψηλή ικανοποίηση του επισκέπτη θα έχει σαν αποτέλεσμα υψηλές βαθμολογίες του καταλύματος οι οποίες αποτελούν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες επιλογής καταλύματος των επισκεπτών για το μέλλον.
Η WinEcon αξιοποιώντας την εμπειρία της αναλαμβάνει την διαχείριση πωλήσεων και κρατήσεων επιλεγμένων καταλυμάτων με βάσει τις ανάγκες του ιδιοκτήτη είτε με εξολοκλήρου ανάθεση ή με επιμέρους ανάθεση συγκεκριμένων διαδικασιών και συστημάτων.
Η προσέγγισή μας είναι η ανάπτυξη πωλήσεων και κρατήσεων δια μέσου α) της ορθής επιλογής καναλιών πώλησης, β) της εύρυθμης λειτουργίας μεταξύ των καναλιών κρατήσεων και των direct κρατήσεων και γ) της βελτίωσης της εμπειρίας του επισκέπτη.